Gick som smort :)

Mötet me trygghansa kärringen gick kanoners :) Nu har ja försäkring både på Milton o mig och sen hemförsäkring. Tycker de är en självklarhet att ha försäkring, va som helst kan ju hända.

Imorrn ska Milton till BCV sen till prästen på mariagården och prata om dopet. Sen ska ja inte göra så mye mer, skulle behöva handla lite. Får se va Milton och ja hittar på imorrn.




Ja förstår mig verkligen inte på hur du är funtad. Hur faan kan du skita i ditt eget barn? Du är faan den största egoist på denna jord. Hur faan kan du leva me dig själv? Du borde skämmas idiotjävel. Se vilken fin son du har, och du går miste om han. De är ju sinnesjukt. Fy faan för dig. Ja hoppas du ångrar dig en vacker dag. Men då kanske de är försent. Tänk på de istället. Frågan är ju vem som är berättigad gåvan att få barn. De är faan inte du iallfall.

Va tvungen att avreagera mig lite :) Nu känns allt genast bättre :) Ja är så glad över att ja har Milton. Han är helt underbar, och han fyller mina dagar me skratt och lycka. Älskar dig så otroligt mye Milton <3



hej hej

Kommentarer
Postat av: Sis <3

Va fina bilder sis<3



Du har jävligt rätt. Han vet inte vilken underbar son han går miste om. finns för dig o milton dag o natt <3 älskar er

2009-05-26 @ 23:42:29
URL: http://imdoublenature.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej på er! Vad söt han är!!! Får jag ta lite dopkort på Milton den 7e? Gå in på min nya blogg och titta på din vackra storasyster. Fler bilder kommer upp under dagen.

2009-05-27 @ 08:12:26
URL: http://emmamariia.webblogg.se/
Postat av: frida

hej otroligt fin blogg du har!

åh jätte gullig unge :)



ha det bäst. kramar.

2009-05-27 @ 12:35:28
URL: http://fridasara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0