13.05.2009

Fick veta nyss att min farfar är på väg in i ambulans till sjukhuset pga av att han fått bröstsmärtor och värk som gick ut i armarna :'( De får inte hända honom något, vet inte va ja ska ta mig till om de händer honom något. Han får inte försvinna <3, min älskade farfar :'(

Usch de är svårt att koncentrera sig nu om vad ja ska skriva men försöker så gott ja kan.

Idag har ja varit hemma hela dagen, Mamma va och hämta Milton kl 9 imorse, så ja gick och la mig och sov i 2 timmar, behövdes me så lite sömn ja får om nätterna :/ Sen gick ja hem till mamma och har varit där hela dagen :) Va till viberga förut kl 18 me Emma och hennes kille Micke. När ja kom hem från viberga gick ja förbi mamma och hämta Milton och sen gick hem. Har tittat på greys anatomy :) Bästa tv-serien, Så himla bra. Och nu så sitter ja här, och fick som sagt ett jobbigt telefon samtal nyss :( 

De va lite om dagen. Återkommer imorrn. Puss o hej leverpastej


 

Älskar dig Milton, Du är mitt allt <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

De kommer gå bra för din farfar, försök tänka positiv, vet att de är svårt vid sånna situationer. USch jobbigt sånt. Jätte fina bilder på Milton! =)

2009-05-13 @ 23:20:13
URL: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0