05.05.2009

Hoppsan, de va visst ett tag sen man skrev här :/ Men som sagt min dator har ju varit trasig, men nu är de en ny hårddisk isatt :) Så hoppas på att den ska hålla ett tag nu :)
Va i ullared igår, de va skojsigt, men va tråkigt att inte Ida va me :( Men vi åker nästa gång gumman :D
Handla en hel del, hitta massa till Milton och mig själv. Är inte ofta ja hittar något till mig själv men nu jävlar haha.
Idag har vi varit hos mamma, sen va ja hemma och städa och greja. Lillebror hjälpte mig, Tack så mye.
Jaha imorrn har ja tänkt att ja ska bli klar me Miltons rum, så han kan börja sova där inne :) Ska plocka iordning, möblera och sätta upp hans tavlor. De kommer bli så fint.
Jaha nu har ja skrivit lite iallfall, har tyvärr ingen bild att lägga in än. Datorn är rätt så tom på de :/
Men nästa gång så kommer de bild :)

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0