18.03.2009

jaha då har man varit hos lillsyrran idag. Efter vi va där så tog vi en promenad ner till vallonbygden och fixa me nycklarna. På vägen hem så tog vi lite kort Frida och ja :) haha Frida fyllde i mina konturer på tatueringen och Ida tatuera sig me :) Vart skit bra. Frida gick precis hem. Hon har varit här en stund, låna datorn osv. Nehe nu ska ja väl lägga in lite bilder här så ni får nåt att titta på :) Hej hej

   

Våra tatueringa
 
Min                        Idas

Jaha de va lite uppdatering från dagen :) Nu väntar ja på att mamma ska komma och lämna matvaror åt mig. Hon har varit i stan idag och handlat, så hon va snäll och handla lite åt mig me :) Tack snälla mamma. Effa och ja ska åka till till stan den 27:e. Hoppas de blir av. Ja ja.. hej hej

Älskar dig Milton <3

Kommentarer
Postat av: Emma Ö

snyggt de vart :) hälsa frida att hon e jävligt duktig, blir avis nu ;P funderar på om man kanske ska gadda sej hos henne när man kommer upp mot en slant :)

2009-03-18 @ 19:25:58
Postat av: Emma

Vad kul! Då ska jag titta lite på korten och försöka få till något fint!

Är jättenöjd med bilderna på Jennifer.

2009-03-20 @ 08:18:18
URL: http://emmasvirriga.blogg.se/
Postat av: michaela, S

Riktigt snygga tatueringar måste jag säga, och skit snyggt på det stället med :)

2009-03-24 @ 09:37:39
URL: http://Suunrise.Devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0