16.03.2009

Vill börja mitt inlägg me att svara på en kommentar ja har fått från nån som heter "Anna".

Anna om 12.03.2009:
Helt ärligt! Du måste faktiskt vara riktigt sjuk. Du använder den stackars pojken som nån docka för att du själv ska må bättre. Dessutom verkar du inte vara vuxen nog för att överhuvudtaget ha ett barn, eftersom du i nästan alla inlägg skriver att du ska till din mamma eller att du är där. Ett barn är inget man skaffar, den är en gåva som man får! Och du är faktiskt inte berättigad den gåvan!
Börjar att skriva till dig "Anna" att de skulle vara jävligt roligt och veta om ja vet vem du är. För antar att du bara har tagit ett "låtsas" namn. Va du tycker och anser om mig och om hur ja tar hand om mitt barn är dina problem som inte ens bekommer mig. Ja vet hur ja tar hand om mitt barn och han har de kanon bra. Han är mitt allt. Precis som du skriver, han är min gåva som JA har fått. Ja har nyligen flyttat, därför va vi mye hos min mamma för att min gamla lägenhet va en ända stor röra som ja inte ville utsätta mitt barn för. Hellre då att vi va hos min mamma än i allt stök. Förstår inte ens egentligen varför ja ska förklara mig för dig, men ja blir så irriterad på att andra hela tiden ska snacka skit om en annan, men ja vet ju varför. Ni är bara avundsjuka på mig o Milton plus att ni inte har några egna liv att ta hand om, därför måste ni bry er om alla andras. Nästa gång du vill någon "Anna" så tycker ja du kan säga vem du är på riktigt. Kommer ändå så få reda på de snart. Ha en bra dag, för de kommer ja och Milton ha.  

Känns skönt att ja kan spåra IP adressen. Ska bli jävligt kul att få veta vem de är som skrivit.
Har redan spårat den förra IP adressen som hade kommentarat anonymt, och kan säga så mye som att de är från Norrköping. De andra håller ja för mig själv haha. NI kommer få tillbaka kan ja lova.

___________________________________________________________________ 

Jaha dagen börja me att Milton vakna kl 7, och då fick han mat och vi satte oss framför tv:n och titta på barnprogram. Milton älskar verkligen att titta på de, han blir jätte glad. Sen har vi pussats och kramats :) Har oxå hjälpt min kusin Elin idag me att städa ur hennes gamla lägenhet. Mamma va hemma hos mig me Milton så länge. Sen kom ja hem och då hjälpte ja Ida att stryka gardiner som hon va här o hämta för en stund sen. Väntar på att ja ska få tillbaka min dammsugare som hon lånat så ja kan städa lite :) Xtra har börjat fälla nu, så behövs dammsuga varje dag nu. Håller på att tvätta me. Så skönt att ja äntligen kan tvätta hur mye ja vill. Senare efter kl 15 så kommer lillebror hit. Han ska hjälpa mig att bära upp lite saker till förrådet, så ja blir av me lite skit som ja inte behöver. Snäll lillebror ja har. Milton har ju nyligen varit sjuk. Han vart sjuk efter att vi va på gruppen förra tisdagen på BVC :( Stackarn, hade feber och vart snorig o hostig. Febern försvann efter 2 dagar, men nu är han fortfarande lite snorig och hostig. Hoppas han blir bättre snart. Ringde till sjukvårdsupplysningen när han va som dåligast och fick en massa tips som ja skulle göra me han så han vart piggare. Så imorrn blir de ingen grupp för våran del. Vill inte utsätta dom andra barnen för baskilusker. Men kanske tar en promenad iallfall. Skönt me frisk luft :) Jaha nu har ja skrivit en hel del som ni får att läsa :) 

Nöjet är helt på min sida hahahaha 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fattar inte varför folk inte kan sköta sej själva!?

vem var det från stan som kommenterat? nyfiken som alltid ;)hoppas det är bra med er. kram

2009-03-16 @ 16:34:44
URL: http://galaxia.blogg.se/
Postat av: Josefine

Men gud, den som kan ta hand om ett barn bäst, är väl mamman själv till barnet. Tänk att det finns så patetiska männsikor, som orkar ödsla energi på andra på detta sätt? Jag skulle kollat ip adressen direkt, även kolla så den inte är lik någon av kommentarerna du fått förut. Jag kom på en "vän" på det sättet. Stå på dig tjejen. Kram

2009-03-16 @ 19:14:24
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jesus..

Känns som att du är extra utsatt?

Jag fick iofs en rolig kommentar för några veckor sen efter att jag skrivit något negativt om att bo på landet där en vänlig anonym själ upplyste mig om att bönder visst bor i "riktiga" hus och inte tillsammans med korna i ladugården.. haha:-P

Tror att man får ta såna kommentarer med en klackspark och se sig själv som lite högre stående för människorna som skriver dessa kommentarer måste väl i ärlighetens namn vara lite tragiska?

Jaja.

Huvudsaken är att du inte tar åt dig för det ska du verkligen inte göra.

Ha de bra.

2009-03-16 @ 20:49:04
URL: http://susenknopp.blogg.se/
Postat av: Anonym

fy fan för folk som håller på, kan förstå att det är jobbigt att ha ett barn med när man e mitt uppe i en flytt och att man är ensam, och milton tar ju inte skada av att få träffa mormor lite oxå :) hehe. stå på dej.. vet att du tar hand om din son, har ju inte träffat honom än, men vet att han är ditt allt och det syns på korten du lägger ut.. :) kram på dej!

2009-03-16 @ 22:13:08
URL: http://emmaapemmaa.blogspot.com
Postat av: Maria

Tycker ni verkar vara en fin och mysig liten familj, säger som alla andra stå på dig och lycka till. Tycker de är grymt kul och intresant att följa din blogg, Och milton är super söt :) //Snexit på bilddagboken.

2009-03-16 @ 23:02:07
Postat av: Frida

ja folk o dessa kommentarer :S , förstår inte varför dom inte kan låta bli helt enkelt..

men stå på dig gumman, o strunta i dom där idioterna!

kram :)

2009-03-17 @ 12:54:10
URL: http://friedtjuna.blogg.se/
Postat av: Ida

Varför gör du dig ens besväret att besvara denne?

2009-03-17 @ 21:51:26
Postat av: Laila

Ren jävla avundsjuka!

Förstår inte ans varför människan ska läsa din blogg för..?



Milton har det bra hos dig! =) Och vad är det för fel att träffa mormor ofta? Åhh jag blir så arg..



Ingen vet bättre än du vad Milton mår bäst av.. =)

2009-03-18 @ 14:58:52
URL: http://lailahjartamartin.blogg.se/
Postat av: Lisen

Skit i sådana puckon! Vad tusan vet de liksom? Min sin är snart 5 månader, vi är ofta hemma hos min mamma för jag tycker om och trivs att umgås med henne och hela min familj där. Inte åker jag dit för att få ngn att ta hand om mitt barn! Man kan ju undra vad folk som skriver sådana där saker har för hemsk relation till sina egna föräldrar om de tror att man inte är vuxen/inte kan ta hand om sitt barn bara för att man umgås med sina föräldrar? Du vet att du fått en gåva och att du tar väl hand om honom. Måste du neka honom och hans mormor att se och umgås ofta för att bevisa det? Vilken idiotisk person som skrivit den där kommentaren till dig!

2009-03-18 @ 21:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0