07.03.2009



Hallå :)
Vakna kl 8 idag av att lillfisen låg och prata :) Gick upp och gjorde iordning mat åt prinsen. Efter de så va de dags för barnprogram ler, så Milton satt i babysittern och titta :) Han verkligen älskar de. Ja tog en kopp kaffe och en cigg, och prata en snabbis me min älsklingsgumma Ida :) Längtar efter er massor :) Kom hem snart.
Har hunnit att göra iordning me byrån i hallen oxå. Vart bra :) Är bara Miltons rum kvar nu. Måste springa upp me saker till mitt förråd me så ja blir av me lite skit ja inte ska ha framme. Ska vika ner alla kläder me som är för små till Milton och ställa upp i förrådet. Tar ju bara plats att ha de kvar i byrån.
Idag flyttar Frida och Micke, dom ska ju ta över min gamla lägenhet på tegelbruket. Dom kommer få de super fint tror ja :) Och nu kan man ju gå och hälsa på me och ha me Milton, för dom ska avliva ena ormen idag som är väldigt arg av sig. Den tycker vi inte om haha, så nu ska dom bara ha den lilla majsormen Maja kvar :) Dyng söt :P
Xtra mår bara bra :) Hon trivs verkligen me att kunna vara ute i stort sett hela tiden :)
Ska bort till mamma och tvätta idag, har ju inte fått min tvättmaskin och torktummlare än :( Så får göra de hos mamma. Alicia och Melina ska ju sova hos mamma inatt så ska umgås me dom skit ungarna me :)
Nehe nu ska ja göra lite nytta här, ställa mig och diska kanske :/ Usch tråkigt.
Hej hej


Kommentarer
Postat av: Sandra

fan va skönt med uteplats alltså :D

2009-03-07 @ 13:12:03
URL: http://galaxia.blogg.se/
Postat av: Josefine

Så söt han är. ler jämt på kort :) Ett riktigt charmtroll där :)

2009-03-07 @ 14:39:49
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0