Va faan är de me dig ?

En sak ska du ha jävligt klart för dig Frida, att de du berätta va en personlig sak, som ja berättar själv om ja nu vill att folk ska veta de, eller hur ? Förstår inte hur du kunde svika mig så ? Och sen när ni ringer mig mitt i natten och alla bara gapar och härjar, den ena tjuter efter den andra, faan ja låg och sov, ja fatta faan inte ett skit, plus att ja va full. Kommer inte ens ihåg något av samtalet, bara små detaljer som att de va gap och tjut. Inte något som vi har pratat om. Tycker du gör jävligt fel när du anklagar mig för att ha behandlat dig fel, du är jävligt orättvis. Har inte gjort ett skit för att förtjäna de du skriver i din blogg. Och sen att du pekar ut mig och Linda som att vi skulle vara dom bästa systrarna ? Där har du fel åter igen. Tycker du ska ta dig en funderare på va du egentligen har skrivit, och sen att Micke går före ditt kött och blod ? Hm ja du, man kan ju börja undra hur du tänker egentligen :S


Jag älskar dig lillasyster, och kommer alltid göra. Är stolt över att ha dig som lillasyster. Vill inte förlora dig.
( gammal bild )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0