Hm?

Hade svårt att komma på en rubrik.

Vilket härligt väder de varit idag :) De kom några regnstänk förut men annars har de varit underbart :) Varit hos mamma hela dagen varit och suttit ute. Milton har varit hel nöjd av att få ha varit ute :) Klippt mosters gräs me trimmer oxå, fick lite träningsvärk haha är inte i form överhuvudtaget haha måste börja göra något alltså, blir ju förslöad annars :)

Milton är så himla duktig och snäll. Han äter sista gången varje kväll kl 19:45 och så lägger ja in han i SIN säng på SITT rum så han får somna själv. Och han gör de i stort sett varje kväll :) Är så stolt över honom. Så duktig min lillfis <3 Samma sak ja behöver bara ge han ersättning morgon och kväll :) Ska byta till välling istället, blir att inhandla de imorrn. Så får ja börja blanda 50/50 me välling och ersättning, vill ju inte att Milton ska få ont i magen :/

Imorrn så ska ja hämta min efterlängtade parfym :) Äntligen wohoo Och så blir de att hämta ut mina nya kläder :) Jippi

fredag är de midsommar och även då blir min älskade Milton 6 månader :) Gud va tiden går fort. Han växer för fulla muggar hehe och lär sig något nytt hela tiden. Nu kan han ju ta sig fram i gåstolen haha han är så söt när han sitter i den, han tar sig fram sakta men säkert :D

Sen på lördag ska Milton sova hos min moster me familj. Hon ville "kidnappa" han lite hehe Och självklart får hon göra de. Men kommer sakna honom massor som ja brukar göra när han inte är i min närhet. Men en natt går fort, blir skillnad nästa vecka när ja åker till dalarna och ska vara borta i några dagar :/ Kommer längta ihjäl mig efter min lillfis <3 Men de kommer säkert gå fort de me :D

Jaha nu har ja äntligen fått igång internet, hade ju bara sånt där mobilt bredband som man fick fylla på. Och de vart ju svin dyrt i längden :S Så nu har ja internet hela tiden och betala månadsvis istället :D Mye bättre

Nehe ska glo på tv nu, vart så otroligt besviken, är inget barnmorskorna idag och INGET Grey´s anatomy buhuu :( Vart så förbannad, men va nåt annat att titta på så får göra de istället..

Hej hej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0