Så tråkigt

De är så trist att man ska behöva ha lösen på sin blogg för att de finns några ynkliga personer som stör sig på va ja skriver :S Men om ni nu inte vill veta av varken Milton eller mig så varför läser ni för då ? :O Faan ja fattar inte, de är väl inte så svårt att bara låta bli att gå in på min blogg. Men de är väl av ren nyfikenhet, varför gör ni de annars?
Men men, nu har ja ju lösen så nu är de bara mina vänner, nära o kära som kan läsa den.

Denna dag har varit sååå tråkig :( Har inte gjort ett skit, bara varit hemma typ, och sen hos mamma. Ja o Milton sov hos mamma inatt för va kvar här igår så de vart så sent. Så därför sov vi kvar :)

Imorrn ska ja till Sandra och Ludde :) ska bli trevligt att ses, de va ju ett tag sen vi umgicks :/ Får bli oftare :)

torsdag ska ja till Sandra och Theo :) Då ska vi umgås och ha de trevligt :) va oxå jätte länge sen vi träffades och umgicks :/ Får oxå bli oftare :)

Sen skulle Frida, ja och Milton åka och hälsa på Eva ute i igelfors, men nu verkar de som att vi inte kan de. Ja får hoppas på att de ordnar sig så vi kan åka. Hade sett fram emot de :) Men vi får se :)

Nehe nu ska ja glo vidare på nätet, sen sova.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilka fina bilder du har på lillkillen :) Jo det är synd att man ska behöva ha lösen, jag hade oxå det ett tag. Så trött på alla anonyma kommentarer, varför inte stå för det man tycker. hehe.

2009-06-15 @ 06:58:27
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag vetefan vad som hände med menyn, kan du inte hjälpa mig ?

2009-06-16 @ 08:50:30
URL: http://galaxia.blogg.se/
Postat av: Maria

OKi :) dom växer så fort, trodde inte de skulle gå så här fort :)

2009-06-16 @ 09:25:37
URL: http://eliasmammma.blogg.se/
Postat av: EliinN

Såå Söt han är :D

2009-06-17 @ 12:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0