Lösen. . .

Eftersom de finns "folk" som tar åt sig och stör sig på va ja skriver i min blogg tänkte ja nu sätta lösenord till min blogg så bara nära o kära kan läsa. Så om ni vill ha användarnamn och lösen så skriv ett mail till mig så mailar ja tillbaka va de är. Mail: [email protected]

Städ dag idag, och då menar ja storstädning :) Är faktiskt på städhumör och de är ju skit bra tycker ja haha


Ja har världens underbaraste son, älskar honom över allt annat på denna jord <3

Saknar min syster me familj. Dom åkte till bulgarien imorse. Kommer hem om en vecka. Tänker på er, älskar er <3


hej hej

Kommentarer
Postat av: Emma

Tråkigt att det ska gå så långt att du ska behöva skydda dina åsikter. Men jag förstår dig. Om dom inte är intresserade av Milton, så behöver dom inte "smygläsa" om honom här. Om dom inte vill ta del av hans liv behöver dom inte veta vad som händer med honom heller, vilka framsteg han gör, och hur han utvecklas.

Jag tror på dig, du klarar detta, idioter kan men leva utan!

kram vännen

2009-06-09 @ 14:12:42
URL: http://emmamariia.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Haloj darling! Tråkigt att du ska behöva fixa lösen o de.

Får tacka för senast! Va ett fint dop gumman! Fick han massa fint nu då?

du får ha de toppen!!!'puss kram

2009-06-10 @ 08:46:34
URL: http://lillatusselago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0