Inget dalarna

Nae blir ingen ludvika festival för min del. Har ingen barnvakt längre :( Har sett fram emot de här jätte länge, att få komma ifrån finspång ett tag, få se något annat. Men ne, får bli en annan gång. Och då tar ja me mig Milton :)

fredag är de Fronda på ettan, skit bra är dom ju :D Skulle vilja gå, Sandra E och Sandra L vill gå men som sagt, vet ju inte om ja har någon barnvakt :( Får se, skulle vara kul att gå ut utan att dricka, bara gå ut och lyssna på Fronda :D Men får se hur de blir.

Imorrn ska ja gå till Lotorp, Milton ska fotas av Emma :D Ida och Kevin ska oxå me, o Fia såklart haha. Sen när ja kommer hem ska ja umgås me Linda Dahlberg, va evigheter sen ja träffa henne. Så vi har nog en hel del att prata om haha. Sen senare på kvällen kommer P till mig :D Ska sova hos mig. Äntligen ska ja få krama honom :D

Nehe ska sova nu, faan va ja skrivit blogg idag hehe

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sandra L

ja jo jag hörde att de kosta de. Men ja vet inte. Jag ska nog inte gå. Filla ville med att ja skulle med men ja vet inte. isf vill david med och tror inte vi har barnvakt. men ska se hur de blir längre fram i veckan. kram

2009-06-23 @ 17:49:42
URL: http://lillatusselago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0