En helt okej helg

Ja helgen har varit fullspäckad me roliga händelser :D
I fredags va de ju Midsommar, och min älskling vart 6 månader :) Sen igår så va de lite fest hemma hos mig :) Va jätte trevligt. De va ja, Ida, Fia, Frida, Micke, Elin, Andreas, Lilleman, Jonas, Tillis, Chrille och Becca. Sen kom Sofia och Jossan o titta förbi :) ( Va jätte trevligt att ni kom brudar, måste ses snart ) Vid kl 01 så åkte ja ner till ettan och träffa P. Vi satt där i ungefär 15 min, sen gick vi hemåt till P. Sov där inatt, måste bara säga att allt känns helt perfekt mellan oss nu. Trodde faktiskt inte att de skulle kunna kännas såhär bra igen mellan oss. Men de gör de, och ja mår toppen bra :) Vi får se va som händer mellan oss. Måste tänka på Milton först och främst, allt måste funka me han, och ja tror inte att P är några problem för Milton.

Kom hem vid kl 13.30 idag, mådde faktiskt jätte bra, va inte ett dugg bakis :) Skönt de, möttes av Ida, Fia o Chrille hemma hos mig. Dom va snälla och hade börjat städa, plus att dom hade gjort klart allt :D Faan va snällt av er, fick oxå reda på att Elin hade gjort en hel del hemma hos mig på natten innan dom drog :) Tack kusin. Ida och Fia hade köpt me pizza hem till mig, så mat fick ja serverad me hihi

Milton kom hem kl 14.30 :) Ja krama och pussa på han jätte mye så till slut så vart han sur på mig hehe, så söt han är :) Han va jätte trött så gav han en flaska sen så somna han, då gick ja och lillebror och vila vi me :) Vart jätte trött. Så vi sov till kl 17.30. Sen har ja busat me Milton, han har faktiskt börjat lära sig att sitta själv nu, och de är perfekt för 6 månaders korten :) Vill ju ha ett när han ligger naken på mage, och sen när han sitter , fast me kläder på :) Och sen förstora upp. Får se vilken dag Emma och ja kan bestämma för att fota Milton.

Nehe nu ska ja lägga mig i sängen och kolla klart på Wallander, orka inte se klart den sist. Ska se om ja får tag på P me så vi kan prata lite me innan läggdags.

Här har du fått lite att läsa Sandra ;) hihi vi ses imorrn.

Puss o kram och Godnatt


( gott me smörgåsrån )

Kommentarer
Postat av: josefine

Va jätte trevligt att få komma hem till dig & se din fina lägenhet & umgås lite. Klart vi måste ses snart, vi får höras på msn :) Puss&kram

2009-06-22 @ 01:10:30
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0