En enkel liten förkylning

Jaha, av den förbaskade smärtan i halsen plus feber topparna så fick ja en liten förkylning haha de va de ynkligaste. Har väntat på att näsan ska börja rinna mer men nej då :) Har klarat mig hihi

Idag har ja varit hos mamma, sen tog vi bussen till viberga och handla lite. Sen for vi hem till mamma igen och åt mat och sen fika :) va trevligt. Sen på kvällen så kom Ida och Kevin, vi gick en sväng, vart till netto och tillbaka. När vi väl va nere på östermalmsparkeringen så kom P :) Så fick träffa han en stund iallfall. Fast han sov ju hos mig natten som va, så tomt nu utan honom i sängen :( Men träffar honom imorrn igen :D Längtar

Imorrn ska ja, Milton, Ida och Kevin ner på finspång på förmiddagen, mamma ska oxå me förhoppningsvis, beror på om hon måste akut till tandläkarn eller inte. Sen efter vi är färdiga där så ska vi på kalas hos Sandra och Ludde :) Han fyller ju 2 år :D Ska se om vi hittar en fin present oxå :D


jaha lite skrivet av mig


Godnatt


Älskar dig Milton, du är mammas prins <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hoppas det funkar mellan er och att det blir nåt seriöst! Det är du värd. Är glad för din skull!

2009-06-26 @ 10:30:03
URL: http://galaxia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0