Va visst ett tag sen

Har varit dålig på att blogga på sistonde, ja vet :/ Men har varken haft lust ellet tid till de. Haft annat för mig. Umgås me min kära "familj" istället :D Allt är verkligen toppen, kan inte bli bättre. Trivs så kanon bra me Pär, och han funkar kanon bra me Milton oxå. Så gulligt att se dom tillsammans. Milton tycker verkligen om Pär, de ser man på honom :)

Milton har börjat åla sig framåt :) De går bättre för han för varje dag som går. Och igår tog han ett ordentligt krypsteg :D Han börjar bli stor nu mammas prins. Han vart ju 7 månader i söndags. Tiden går så fort.

Idag har Milton varit hos ögonläkaren i stan. Allt gick jätte bra och han behövde varken lapp för ögat eller glasögon :) Så de va ju skönt. Men ska komma tillbaka om ett halvår och kolla igen för säkerhets skull. Skönt att ha varit där och kollat upp ögat nu.

Efter sjukan så vart de Maxi huset :) Systeryster va snäll och åkte me oss. Vart en del shoppande :D För första gången sen Milton föddes så handla ja faktiskt bara åt mig själv :) Vart förvånad över mig själv. De brukar bli kläder till Milton istället, men inte idag som sagt. Hitta en hel del till mig själv. Köpte 2 tunikor, 1 linne, haremsbyxa, legging och 2 halsband :)

På onsdag (29:e) har ja och Pär varit tillsammans i 1 månad <3 Ja vet, inte så lång tid, men längre ska de bli :D Då ska vi iallfall mysa till de och göra något :) Har ja bestämt haha

ja ja nu har ja uppdaterat lite, ska snart kasta mig i säng, är trött som tusan.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Ida E

Fin bild :)

2009-07-22 @ 22:52:19
Postat av: kusse becca

svar. Jahadå:D

2009-07-23 @ 01:38:57
URL: http://beccaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0