Rubrik!

Ja kom inte på någon rubrik så skiter i de haha
Sitter här och väntar på Pär, Milton sover sen ett bra tag sen. Han va jätte trött min lilla prins.
Har diskat och sen satt igång två maskiner me tvätt. Behövs de me ibland haha

Idag har ja varit hos mamma i stort sett hela dagen. Har varit trevligt. Laga mat oxå medans mamma, lillebror och Milton va iväg till Ica. Så idag har ja fått papprena om dagisplats postat me, tack så mye mammi <3

Imorrn ska ja till stan me Sandra och lillebror :) Ska bli riktigt trevligt. Ska köpa smycken till mig själv som ja ska ha på bröllopet på lördag, sen ska ja leta efter byxor åt Milton som han ska ha. Har en ny skjorta åt han här hemma som ja tänkte att han skulle ha, så ja hoppas att ja hittar något till han som passar :)

Nehe nu ska ja ta mig ett glas cola och glo på tv. Får se när min biltokiga karl kommer då haha

Puss o hej leverpastej


Gud va ja älskar dig Milton, min kärlek till dig går inte att beskriva me ord <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gullunge! :)

2009-07-23 @ 21:38:57
URL: http://galaxia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jösses vad söt man får vara då :) Vad glad han verkar vara jämt.

2009-07-23 @ 23:00:38
Postat av: Josefine

Vad söt han är gosungen :)

2009-07-23 @ 23:38:19
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0