Morrn morrn

Jaha här va Milton och ja uppe me tuppen hehe Milton vakna tjugo i sju och då fick han välling. Så nu har vi varit snart varit vakna i en timme. Så snart dags för Milton att sova en stund igen. Måste beröma min son faktiskt. Han har sovit HELA natten. Han är så duktig. De har ju varit en period nu som han har vaknat mitt i natten och varit ledsen, och de ända som har kunnat tröstat han är en flaska välling. Men en kompis till mig sa att hennes son va likadan, att han me hade en sån perdiod. De är nog rätt så vanligt att barn får såna perioder, flashbacks som ja säger haha

Kl 10 ska ja ringa och väcka Pär om han inte hört av sig innan. Ska köra hit hans sängstomme idag :) Skulle ju ha köpt en men då sa han att ja lika gärna kunde ta hans :) Tack så mye bejbi <3  Skulle få ta hans snygga överkast me :D Kommer bli fin fint i mitt sovrum. Kom på att ja aldrig la ut bild på mitt sov rum då när ja flytta hit, inte Miltons rum heller. Får väl ta och göra de :) Men måste städa på Miltons rum först :) Leksaker överallt sen han har lekt där inne me sin bästis Kevin :D

Ska passa på att duscha när Milton ligger och sover. Ska upp till viberga sen nångång me, när Pär kommit hit. Ja och Milton ska ju åka till Astrid Lindgrens värld imorrn me buss från hyresgästföreningen här på dunderbacken. Ida, Kevin och Fia ska oxå me :) Ska bli skoj, så måste köpa något matsäck att ha me :) Får se va ja hittar på till mig och  Milton.

Jaha ja, nu börjar Milton bli lite gnällig så dags för sängen igen.

Uppdaterar mer sen tror ja hehe

Kram kram


Bilder på min fina håruppsättning från bröllopet som ja vart super nöjd me :)




Kommentarer
Postat av: mamma

Du va jättevacker på bröllopet!! som en prinsessa på bal.. älskar dej

2009-07-31 @ 10:14:34
Postat av: Sofia

Vi ska ut i Finspång, ska du hänga på! :D haha jaa har kameran nu! Så i eftermiddagen kan de inte vara omöjligt att de kommer ut en bild! :D Hehe.

2009-07-31 @ 10:37:44
URL: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0