Hoppsan hejsan

Va visst ett tag sen ja skrev här, sorry alla läsare hihi, men har haft fullt upp dom senaste dagarna.

Har inte hänt allt för mye, förutom att ja har en underbar son som ja älskar över allt annat, och sen en underbar pojkvän som ja tycker om jätte mye :) Livet kan inte bli bättre just nu.

Jaha dagen börja me att ja vakna upp hos Pär. Sov hos honom inatt, och Milton sov hos mamma (mormor). Kom hem vid halv två tiden. Gick direkt till mamma. Sen åkte vi och handla lite mamma och ja, Milton o lillebror va oxå me. Sen när vi kom hem till mamma så laga ja lite mat, vart varm smörgåstårta :P Mumsigt värre hehe. Gick hem vid sju tiden. Milton fick bada, sen va de dags för en flaska välling och sen sängen. Han somna i min famn lillfisen, han va så trött. Vid kl nio nu kom pappa me Kella. Pappa jobbar natt den här veckan så Kella kommer vara hos mig från kl 21 till kl 06 varje dag. Har inte hunnit me så mye mer idag faktiskt.

Sitter här och väntar på Pär, han ska sova hos mig inatt. Han ska vara snäll och skjutsa mig till sjukan imorrn :) Han har ju semester nu, så de är jätte skönt att vi kan umgås när vi vill. Vi funderar på att hitta på något några dagar han och ja. Men vi får se. Nu ska ja ta en dusch. Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt =) så glad för er skull =)

2009-07-08 @ 11:13:31
Postat av: Mathilda

haha glömde skriva att det var från mig ;P

2009-07-08 @ 11:13:50
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0