Helt underbart

Har nyss träffat Pär, han va förbi här en snabbis och tog en cigg me mig, och så att ja fick pussa på han lite :) Han ska upp tidigt imorrn så han sover hemma. Kommer bli tomt, men ses förhoppningsvis imorrn igen :D Längtar

Jaha dagen som varit då, Milton vakna kvart i sex första gången :/ Inget kul att gå upp då, men har ju inget val. Så han fick välling sen va han vaken till halv sju. Då la ja honom igen så han somna. Gick in till Pär och la mig igen och vi sov till tjugo över tio, då vakna Milton igen. Då gick Pär och hämta honom medans ja låg kvar. Sen kom dom in och vi la oss i sängen alla tre :) mys pys. Sen gick ja upp och Milton fick frukost. Han har börjat få smörgås på morgonen me leverpastej på, och han bara älskar de. Sen får han yougurt me, och ibland gröt istället. Han är så duktig när han äter, tuggar jätte noga innan han sväljer. Sen vid ett tiden så åkte Pär hem och ja och Milton gick till mamma. Där gjorde ja lite mat. Vart spaghetti och korv. Och Milton fick för första gången äta vanlig mat. Har ju bara gett han burkmat förut, slarver som ja är haha fast är så rädd för att han ska sätta i halsen :( Men de gick jätte bra. Han tyckte de va jätte gott, och som sagt han tugga jätte bra. Han va så söt. Sen vid sju tiden gick mamma, Milton och ja till netto o handla lite. Sen gick ja hem. Tog mig en dusch och sen la ja Milton. Nu sitter ja här och glor runt lite på nätet. Ska snart gå och lägga mig.

Milton sover hela nätter nu igen, fast däremot så vaknar han runt sex tiden på morgonen. Hellre de att han vaknar tidigt än att han vaknar på natten och tråkar.

Nehe nu har ja skrivit lite. Blir sängen nu, godnatt på er

ja just de, nu har ja tagit bort lösen på bloggen, är så trött på de.

Kraam

Kommentarer
Postat av: e

Vad förvånad jag blev att jag kom in direkt. Men vill folk vara nyfikna och läsa så varsågod eller ? :)Skönt att ge honom vanlig mat, och billigare med.

2009-07-14 @ 00:46:18
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0