Ensamt . . .

Sitter ensam hemma nu, eller ja Milton ligger och sover, men utan Pär :( Usch känns tomt :/ Vi har ju umgåtts me varandra i över en veckas tid nu, så kommer bli tomt inatt. Men får gå, måste de ju göra :) Ska ses imorrn igen, så ska ja sova där, för lillsyrran ville "kidnappa" Milton imorrn, gå och äta glass me han och sen ha honom över natten. De blir nog kanon kul för Milton :D Kommer sakna min lillfis <3

Milton har börjat vakna på nätterna och har gjort de under snart 2 veckors tid, han vaknar och bara skriker rätt ut :( Har prövat allt, ge honom nappen, söva om honom, lägga honom hos mig, inget går :( De ända som hjälper är att ge honom en flaska välling. Går inte att trösta honom på något annat sätt :( Vet inte va ja ska göra om de fortsätter, blir ju kanon trött av att hålla på att vara vaken på nätterna, ja hoppas de går över snart, ja vet ju att de är rätt så vanligt att barn får flashbacks. Men vi får se, ja hoppas de går över snart.

Nehe nu ska ja ta o lägga mig, en ny dag imorrn :)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: MiltonsMoster <3

Äntligen :).. hehe. Ska bli så mys med lillprinsen hos mig. Hihi. Puss på dig sis <3

2009-07-09 @ 00:02:53
URL: http://imdoublenature.blogg.se/
Postat av: Josefine

Heej tjejen :) Jo jag beställde korten på www.fujidirekt.se.. De kosta 69 kronor styck, sen fick jag hundra små kort gratis. Inte alls dyrt! Blev kanon fina :)

2009-07-09 @ 12:40:03
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Joo jag vet.. HAde ingen bild att lägga ut och hade den på datan. Hoppas de inte gjorde nått? Men kan ta bort den.

2009-07-09 @ 22:44:57
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0