En helt underbar dag

I fredags kväll kom Elin till mig så vi satt och titta på tv och prata :) Sen gick vi och la oss. På lördags morgon kl 9 kom Linda hit och sminka mig och Elin och sen fixa hon mitt hår :) Vart super nöjd. Så vill ja ha fler gånger :D Tiden gick väldigt sakta men till slut va kl tio i två och ja skulle åka iväg me Andreas (brudgubben) och Jocke (bestman) till kyrkan. Där mötes vi upp av värdparet Daniel (Elins bror) och Malin ( Daniels fru). Fick reda på lite hur de skulle gå till, vart vi skulle vara osv. Kl 15 börja allt, klockorna började spela och vi stallde oss på plats inne i kyrkan,. Sen började bröllops låten spelas och dörrarna öppnades och Elin och hennes pappa kom in, och framför dom gick Elin och Andreas barn. Gud va fint de va :D Andreas tog emot Elin och dom gick upp och stallde sig mittemot prästen. Och då kom Elins överraskning :) Micha börja sjunga Elins favvo låt Du Är Allt, och då börja Elin gråta och Andreas oxå. Och då börja mina tårar rinna :) Hela cermonin va helt underbar. Efter själva bröllopet så åkte vi ut till Falla folkets hus och fortsatte firandet :D De va verkligen en toppen dag, hade hur trevligt som helst :)

Ett stort tack till Elin och Andreas för att ja fick äran att vara deras brudtärna :D Är hur stolt som helst :D

Hej hej



På väg ut från kyrkan :)
(Tog min lillasysters bild)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan kusin vill tacka dig me för att du ville vara min brudtärna..... det var en underbar dag för oss alla och inte minst för mig och andreas ett jätte stort tack.... mmm det var verkligen en fin överraskning... L kramar i massor

2009-07-27 @ 21:21:02
Postat av: Emma

ja, eventuellt. Vi har ju marknaden på lördag, så jag håller på med den hela veckan. Men att fota Milton tar ju inte så lång tid iofs. Det tar max en timme.

2009-07-28 @ 16:25:07
URL: http://emmamariia.webblogg.se/
Postat av: Emma

Går det bra om jag hör av mig senast torsdag kväll? Då vet jag säkert hur det ser ut.

2009-07-28 @ 17:18:22
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0