Dagen

Äntligen är de söndag :D Idag kommer Pär hem, längtar som tusan hihi Dom här timmarna tills han kommer hem kommer ju ta en evighet. Fast ja tänkte ta mig en storstädningsdag idag :) Så då kommer ju klockan bara dra iväg förhoppningsvis :) Dom lär ju inte vara hemma förns ikväll iallfall :/ Ska höra me mamma idag me om hon har lust att göra slingor på mig. Vet inte om hon ska iväg, och då är inte hon hemma förns kl sju ikväll :( Men vi får se.

Ser ut att bli fint väder idag :D De tycker ja om hihi Är så trött på regnet så fy faan. Min gräsmatta blir helt försörd. Har en lite plats på gräsmattan som lutar neråt som en liten grop, och där samlas de jätte mye vatten så blir som värsta pölen :( Blir jätte fult där suck. Måste klippa gräset me och de går ju inte så länge som de är blöt :( Bara hoppas de de förblir fint nu som sagt :) 

Milton vakna kl 6 idag, han verka faktiskt piggare :) Men dagen har ju precis börjat. Har lagt han igen nu, han va trött. Har suttit på golvet här och lekt lite nu på morgon kvisten hihi 

Nehe ska ställa mig och diska nu under tiden Milton sover. 

Hej hej 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaa de är äldre jag joibbar med , de är väl rätt okej faktiskt! Okeej va roligt, ja kan höra av mig om de blir ändrade planer! =) Kram

2009-07-12 @ 10:58:02
URL: http://sowfiijah.blogg.se/
Postat av: Sofia

Okeej ja ska jobba måndag, tisdag, torsdag och fredag! Sj ? Kram

2009-07-12 @ 12:57:05
URL: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0