25.02.2009

Jippi :) Fått nycklarna till min lägenhet idag. Så blir flytt på lördag. Faan va skönt. Har varit i lägenheten och kollat ikväll oh gud va fin den är. Kommer bli så fint hemma.

Jaha idag har ja varit inne på sjukan och röntgat mig. Gjort en bäckenmätning. Så ska bli skönt och få reda på om de är att mitt bäcken är för trångt, att de va därför Milton satte sig fast, eller att de va min livmoder som va för trött efter 19 timmars värkarbete. Sen va vi på rusta, europris och citygross. Köpte mattor till min hall och en matta till köket. Har dessutom hämtat ut mina paket från posten. Så har fått mina nya gardiner, min vardagsrums matta, sofföverdraget plus mina soffkuddar :) Milton har varit jätte duktig. Han sov hela tiden ler.

Va ju på BVC i tisdags, Milton växer så de knakar. Nu väger han 6660 g och är 61 cm lång :) Sen efter vi va inne hos Birgitta så satt vi och fika me dom andra " mammorna" och bebisarna :) va lika trevligt som vanligt fast inte Maud va där, så vi fick klara oss själva men de gick kanon bra.

Ja just de, Ida ska flytta granne me mig. Hon flytta ju nyligen till en tvåa upp på dunderbacken men hon behöver en trea för Kevins skull, så hon har fått en trea jämter mig me uteplats :) Ska bli skoj.

Nehe ut me Xtra nu, sen gå o sova.


(den bjuder ja på)


ÄNTLIGEN, på söndag kommer ni hem :D

Kommentarer
Postat av: ida

är din syster fosterfamilj åt ellinor?

2009-03-07 @ 13:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0