23.02.2009



Jaha va ute me denna pudding i fredags :) Vi hade kanon kul. Först satt vi hemma hos mig och drack lite vin och snacka skit :D Sen kom Frida och Micke och va me oxå, trevligt som vanligt :) Vid kl 23 så åkte vi ner till kristallen. Va inte så mye folk ute när vi kom, men senare på kvällen vart de massor folk :) Va riktigt kul faktiskt. Massa folk man känner igen som man festa me förr me :D Vi hade verkligen kanon kul, men se va Sandra gumman tvungen att åka hem, så ja , Frida och Micke va kvar iallfall till de stängde. Hade en kanon kul kväll, tack Sandra för att du tänkte på mig och fråga om vi skulle ut :) Nu ser ja fram emot den 13 Mars då vi ska ut och äta gott. Ska bli kanon kul.

Jaha nu är ja hos mamma åter igen haha, men klarar inte av röran hemma hos mig. Fullt me kartonger och grejer :( Vill flytta NUUUUU. Men förhoppningsvis blir de till helgen :D Eller nästa helg. 

Nae nu ska ja mysa me Milton.

Puss o kram 

Kommentarer
Postat av: sophie.

jättefin bild på dig!

2009-02-25 @ 11:05:01
URL: http://deiwen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du har blivigt utmanad, gå in på min sida o kopiera och svara på frågorna. Kram

2009-02-25 @ 20:00:09
URL: http://lillatusselago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0