19.02.2009 - 2 Månader idag



Grattis älsklingen på din 2 månadersdag :)


Gud va tiden går fort. Milton blir redan 2 månader idag. Och han växer som bara den.
Älskar dig Milton, du är mitt allt <3


Jaha sitter hos mamma igen. Ska äta mat här. Va på statiol och hämta ut mitt paket från h&m som kommit sen va ja på viberga. Sen gick ja till mamma. Milton ska sova hos mamma inatt. Lillebror och ja ska hem till mig senare och packa en massa i min lägenhet :) Får nycklarna till nya lägenheten nästa vecka :) JIPPI Så nu gäller de att packa gärnet. 
 ja ja, nu ska ja hjälpa till me maten. 

Kraam 

Kommentarer
Postat av: Frida

vad tiden går fort :)

o han är så söt :)

måste träffas snart, men kanske lika bra o vänta tills du har flyttat o fått iordning i nya lägenheten.



kram :)

2009-02-20 @ 14:31:28
URL: http://friedtjuna.blogg.se/
Postat av: Anonym

va skönt att du snart ska flytta så jobbigt när man har massa kartonger överallt o bara går o väntar på att man ska flytta, o så kan man ju inte packa ner allt heller.. usch jobbigt.



jo då det går bra, men som sagt måste ju hålla på att pendla mellan Grytgöl o Finspång, men det går väl de med. :)



hade du trevlig i fredags sen då?

kram

2009-02-22 @ 13:29:17
URL: http://friedtjuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0