14.02.2009 - Alla Hjärtans Dag



Kram till er alla på alla hjärtans dag, inget ja firar egentligen men får väl börja me de nu när ja har min älskade Milton <3 Har sovit hos mamma inatt igen :/ Ja vet, ja borde vara hemma men mår inget bra just nu och känner att ja vill ha människor runt omkring mig. Är mye som snurar i mitt liv just nu kan man säga. Men idag känns de iallfall bättre. Satt hos älsklignsgumman Ida igår kväll, hon kom och möte mig när ja gick till mamma. Sen satt vi och prata skit ett bra tag :) Och sen gick ja in till mamma igen. Milton vakna kl 8.30 imorse :) Han är så duktig, så då fick han mat och sen somna vi om och sov till kl 10. Nu sitter han och myser me mormor. Jaha idag ska ja och mamma gå en promenad, Ida och Kevin ska följa me. Sen ska ja väl gå hemåt. Får se när de blir. Nu ska ja "sno" Milton från mamma och mysa me han :) kram på er

(Ni kom kommenterar mina inlägg får gärna vara snälla och skriva efternamn me så ja vet vilka ni är, är lite förvirrad över vem "Emma" är som kommenterat och "Michaela", känner många me samma namn)


Saknar mosters underbara änglar <3



Längtar tills ni kommer hem den 1 mars, då har ni varit borta i 23 dagar.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0