13.02.2009



Faan va upprörd ja är, har fått reda på en massa skit idag :( Varför ska du gå och hitta på att ja har mailat dig en massa och att ja har lurat dig? Va faan är de frågan om? Du är ju bara ute efter att svartlista mig, när du är lika ansvarig som ja i det här. Trodde man va två när ett barn blir till (oftast). Men visst, fortsätt hitta på en massa saker du, ja bryr mig inte. Ja vet precis va som har hänt mellan oss och hur de ligger till. Men sluta skyll över allt på mig. Är skapligt trött på de här nu, att bli anklagad för de ena och de andra. Stå för vad du har gjort istället, svårare är de inte. Ska du prata om mig så berätta då sanningen för faan, att du och ja har träffats i över 4 års tid fram och tillbaka, att de är du som har varit otrogen, INTE ja. Visst ja har varit så jävla kär i dig, därför stod ja ut me att vara din jävla dörrmatta så pass länge. Men när ja vart gravid så hade ja inte några känslor för dig, inte mer än som kompis. Därför sa ja till dig att ja inte skulle tvinga dig till något när de gällde barnet, och att du fick bestämma själv. Och ja har stått vid de me, ja har inte hört av mig till dig alls. Och så får ja reda på idag att du har sagt att ja har mailat dig :S Faan väx upp nu och mogna till för faan. Har du inget bättre för dig än att snacka skit om mig och hitta på saker så lämna då mig och MIN son ifred. Vi klarar oss utan dig ska du se, så får Milton själv ta kontakt me dig när han blir så pass gammal, och ja kommer aldrig ljuga för Milton om vem hans pappa är eller om något. Och de ska du veta. De är du som går miste om något helt underbart och fantastiskt, INTE ja.


 

Va tvungen att skriva av mig lite känslor som ja har invändigt. Inte bra att hålla de inom sig. Är så trött på allt skitsnack, vill bara att sanningen ska fram, men skit samma nu.

Har sovit hos mamma inatt, är så tråkigt att sitta ensam om kvällarna. Har ju Ida här uppe på dunderbacken nu me så därför ja är här så mye. Flyttar snart me, äntligen :) Håller på att packa för fullt hemma. Ska gå hem om ett tag så då blir de full rulle me att packa igen :/ Inget kul att packa men måste ju, roligare att packa upp sen :) Har köpt nya gardiner till vardagsrummet oxå :) och beställt ny matta och så ska ja köpa nytt vardagsrumsbord. Bara ja kommer till IKEA. Hoppas de blir nu i slutet av februari. Får se om nån ska åka :) Milton ligger just nu i moster Fridas famn och sover. Han vart trött efter att ja mata han :) Min lilla gullunge <3 Älskar honom så otroligt mye. De bästa som finns i mitt liv, och de bästa som har hänt i mitt liv. Vi har de så otroligt bra, Milton och ja :D

Jaha nu har ja uppdaterat lite blandat :) Hoppas ni får ett nöje att läsa :D

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så dålig stil. Trodde faktiskt ett tag där att han verkade se moget på det här. Men inte då! Synd för Milton, men stå på dej! Ni klarar er själva! Kram Sandra

2009-02-13 @ 14:43:58
URL: http://galaxia.blogg.se/
Postat av: Emma

stå på dej sofie, du har väldens finaste son..! och han har iallafall en väldig bra mamma som ger kärlek och omtanke, syns på korten :) jätte fina.

2009-02-13 @ 19:42:02
Postat av: Ida

Finns här för dig gumman ! , du är stark du klarar det här ! JAG VET DE ! Love You

2009-02-14 @ 17:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0