11.02.2009




Jaha va på BVC igår me Milton. Va på gruppen + att Milton skulle till BIrgitta. Han har växt mye på 2 veckor :) Nu väger han 6130 g och är 60,5 cm lång. Gud va fort han växer ler. Har ju fått rensa igenom hans byrå. De va jätte kul på gruppen igår. Va jätte många som kom. Ju fler ju roligare blir de ju. Och igår kom de två gravida oxå :) Spännande att få se va dom har för små filurer i magen :D Sen efter gruppen så åkte vi bussen hem till mamma. Så ja åt mat där, sen vart klockan så mye och de va så fruktansvärt kallt så vi sov kvar hos mamma, och Xtra va inne hos Ida. Men nu är vi hemma igen.. GIck hem efter kl 12 på förmiddagen. Har ätit lite lunch + att ja har flyttat in Miltons spjälsäng in till mitt sovrum. Förut va de ju vaggan han sov i jämter mig. Men han har växt så mye så han får knappt plats i den haha. Så nu är de dags för spjälsängen. Skulle ha börjat me den när ja flyttat egentligen men ja gjorde de redan nu. Så får vi  se hur första natten blir i den för honom :) Nu ska ja fortsätta packa och greja. Har dammsugit och sånt. Medans Milton sover så får ja passa på, sen är de dags för att busa o mysa me min älskade son <3

Längtar efter min älskade familj som är i Thailand. Dom har bara varit borta sen i fredags men de känns som en evighet. Vill att dom ska komma hem nu. Men de dröjer ett tag till :( 

Nehe, måste sätta fart om ja ska få något gjort. Puss o kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0