10.02.2009

Ja måste bara bara fråga va de är för en människa som vågat yttra sig i min blogg men inte vågat STÅ för vem DU är. Så jävla barnsligt alltså. Vill du mig något så stå för de oxå människa lilla. Va ja gör och inte gör de tycker ja du ska ge faan i. Ja ja, de va allt från mig.

Anonym om 07.02.2009:
varför låter man sitt barn sova hos personer den inte träffar 24 tim om dygnet,han är ju faktiskt inte så gammal..har man valt o skaffa barn kan nog en fest vänta.Eller??
O moster kan ju faktiskt komma o sova hos dig om hon vill avlasta dig eller umgås med ditt barn.
Tycker bara synd om den lilla pojken om han är jätte orolig o du inte finns där.
Bara min åsikt.


Detta är då kommentaren människan skrev.......

Ja tar väl hand om min son, och de vet alla som umgås me mig och umgås me mig. Ska inte ens behöva förklara mig. Ja vet va ja gör och de vet inte du. Jävla fegis....

Älskar min son över allt annat <3


Kommentarer
Postat av: Suz

Herregud vilken människa.

Du är ju för fan ensamstående småbarnsförälder och då MÅSTE man tillåta sig själv att även vara människa så man inte bara blir mamma..

Tror inte alls att din son far illa av det, tvärtom.. Det är väl bra att han har flera människor i sitt liv som han känner sig trygg med.

Nä.

Usch, jag blev faktiskt lite upprörd.. Människor som tycker en massa om saker de inte har med att göra...

Blähk.

2009-02-10 @ 18:10:11
URL: http://susenknopp.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja vet att du vill din son allt väl o jag håller med ovanstående inlägg. Du e ensamstående småbarnsförälder. Man behöver både lite tid för sig själv, och din son mår inte dåligt av att va med din moster! Stå på dig lilla gumman! Puss kram/Sandra L

2009-02-10 @ 21:06:29
Postat av: Josefine

Ehm, sånt där är ingenting att bry som om. Fast jag skulle helt klart oxå bli upprörd av en sådan kommentar. Huvudsaken är ju att du själv vet att du gör rätt! som sagt, stå på dej tjejen. Puss

2009-02-10 @ 23:12:52
URL: http://thisismee.bloggsida.se
Postat av: Effa

Du är världens bästa mamma gumman. Milton kunde inte ha haft en bättre mamma. Förstår inte hur någon kan skriva något sådant.

2009-02-10 @ 23:20:52
Postat av: Moster

Hej mina älsklingar. Saknar er massor, å du , skit i den dumma idoiten som skrivit kommentar, ta inte bort den bara för man kan kolla upp ipadress och så så vet vi vad det e för krake, så spara den tills jag kommer hem =) ! Älskar er massor! Kom på en sak, när alicia va liten och jag var själv med henne fråga jag dm på bvc om jag var en dålig mamma om jag lämna bort henne en natt, då svara dom att jag absolut inte var det utan att jag däremot va det om jag inte gjorde det, man måste kunna vara själv lite också. Personen som skirvit har antagligen inte barn själv.... ja ja, IDIOTER finns det gott om... nu ska ja tillbaks till poolen.... hälsa alla ! puss o kram

2009-02-11 @ 09:40:21
Postat av: Frida

You go Sofie :)



faan trodde min mobil började ringa när jag kom in på din blogg, har Maybelle som ringsignal :) hehe

2009-02-11 @ 12:18:50
URL: http://friedtjuna.blogg.se/
Postat av: Ida

GUMMAN- skit i vad andra tycker och tänker du är världens bästa mamma ! och du om nån vet vad som är bra eller dåligt för Milton ! Pusss Love You

2009-02-11 @ 15:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0