04.02.2009



Idag har Linda, Emil, Alicia och Melina varit hemma hos mig och firat min födelsedag :) va jätte trevligt och fick en jätte fin present. De är ett halsband me en silverbricka som de står Milton på ;) Vart super glad, ville verkligen ha ett sånt halsband. Har varit så avis på min syster som har brickor me sina barns namn, de är så fint :)

Sov hos mamma natten som var och när ja gick hem på förmiddagen idag så hade de kommit ett brunt kuvert från Finspångs Kommun. Vart dyng nervös. Tog ett tag innan ja öppna brevet, men till slut gjorde ja de. Och i de brevet fick ja äntligen svart på vitt att André är Miltons pappa. De är ju de ja sagt hela tiden. Så nu era jävlar kan ni säga va ni vill, ja har haft rätt hela tiden, och så har ni anklagat mig för att hitta på. Fy faan säger ja bara. Varför skulle ja anklaga en människa för en sån stor sak utan att vara säker först :S Ja de kan man ju undra. Men äntligen är de klart. 

Skickat in kort på mig och Milton idag till NT. Så får hoppas vi kommer me snart :) Ska skicka in till FB me så får se när vi kommer me där. Så tog lite nya kort idag :)

Är hos mamma ikväll me, så ensamt hemma. Längtar tills ja flyttar så ja har min familj i närheten. Så tråkigt att sitta ensam hemma. Och så får ja ju min älsklings gumma Ida nära me <3

Nehe nu ska ja och Milton gå och sova, ska upp tidigt imorrn. Ska åka till stan och Milton ska me mamma hem till Linda och dom.

Godnatt


(inte så bra bild men lite synligt iallfall ler)

Kommentarer
Postat av: Emma

fina ni är tillsammans, skönt att allt e klart nu :) tänkte på miltons pappa. hoppas han tar sitt ansvar nu. skulle aldrig tänka mej att du skulle ha hittat på det. kram

2009-02-05 @ 12:08:25
Postat av: amanda

hejhej , vad söt milton är :) & btw , var köper man en sånt halsband du har med hans namn i , skulle vilja köpa ett liknande till ludde :)



Mvh / amanda

2009-02-07 @ 14:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0