02.02.2009



Snart så fyller man år då, den 8 feb blir ja 22 år. Åren bara springer förbi haha, usch börjar bli gammal nu ju ;) Nevars skämt och sido. Blir en födelsefest hemma hos mig den 7/2. Så om ni är sugna så är de bara att höra av er :) Kommer bli skoj.



Sitter hemma hos mamma nu, blir att sova här inatt för imorrn ska vi ner till finspång och hjälpa Ida på försäkringskassan och sen ska vi handla så vi kan baka till min födelsedag. Linda, Emil och barnen kommer redan på onsdag och firar mig. Så då blir de kalas :) Sen kommer resten på söndag när ja fyller år. 
Milton sitter just nu hos morbror Chrille :) Han har ätit så nu är han mätt och belåten.
Ja har världens finaste son, han är helt underbar. Älskar dig lilllfisen <3
 
Jaha i veckan blir faderskapstestet färdigt me, så ska bli skönt. Får se va Miltons pappa bestämmer sig för. Ja hoppas för Miltons skull att han tar sitt ansvar och har kontakt me sin son. De är ju inte ja som går miste om något, de är han. Något helt underbart, så han får skylla sig själv. 
Nae nu ska ja mysa me min son <3 

Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0