01.02.2009



Jaha då har Milton åkt till Linda, Emil och barnen :) Han ska sova där inatt. Linda och dom åker ju till Thailand på fredag och ska vara borta lite över 3 veckor :/ Så dom ville umgås lite me Milton. Dom har jobbat så mye nu me så har inte hunnit träffas så mye :( Saknar redan min lillfis :/ Men ja vet ju att han har de bra. Älskar dig Milton, du är verkligen de bästa som hänt mig, ja vet att ja skriver de ofta men de är verkligen de bästa som kan hända en :) Vet inte när han kommer hem imorrn men de blir väl under dagen.




jaha då ska ja börja packa då :) Linda och Emil lämna kartonger åt mig så ja kunde börja. Så ska sätta igång me de nu, sen kommer Ida hit och vi ska äta pizza. Sen ska hon gå och hämta Kevin hos sin farmor och farfar. Sen ska dom hem till sig. Och ja ska fortsätta packa. Ska hålla på tills kartongerna tar slut. Bättre att sätta igång och få de värsta överstökat haha så ja kan börja flytta direkt när ja fått mina nycklar.

Imorrn ska ja och Frida gå ner till vallonbygden så vi skriver på uppsägningen. Frida och Micke ska ta över min lägenhet så dom ska skriva kontrakt på den imorrn me :)

Ja ja, ne nu ska ja sätta fart. Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0