Snö :)

Gud va mysigt de är ute me snö nu :) Hoppas på att de kommer mer så de blir en riktig jul :)

Idag på fm så laga ja lite mat först och diska och greja här hemma, sen klädde ja på Milton och mig och gick ut i snön :) Gick bort till kusin Elin och fråga om dom ville komma ut me oss, ringde oxå till mamma och lillebror och fråga om dom ville komma ut, och alla kom ut till oss :) Gick bort till pulka backen så barnen fick åka pulka. Milton tyckte att de va kanon kul :) Men behövs mer snö om de ska gå bättre att åka. Ja provade Filips snowracer en gång i backen haha faan de va roligt fast de inte gick så fort :)

Sen efter att vi varit ute ett tag så följde vi me in till Elin och tog en fika :) Va trevligt. Efter ett tag så klädde vi på oss igen och gick bort till min granne, dörr i dörr, Kusin Pernilla me familj och tog en fika me dom :) Va trevligt de me. Va kvar ända till kvart i nio. Så vart sent för Milton ikväll, men de gör inget. Han har lekt och de me alla barn och varit hel nöjd :D

Är inte så speciellt trött ikväll, va väl för att vi sov så länge imorse hehe Men måste egentligen lägga mig skapligt eftersom ja ska upp tidigt och gå på möte kl 10. Milton ska vara hos Elin så länge. Tar väl en kopp kaffe där efter mötet :) Är faan lite nervös, men bara att vara mig själv :D

Nehe ska fortsätta glo runt lite :) Hej på er

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det var jätte kul att få ha er här en stund idag.. Önskar dig all lycka imorgon, och du va bara dig själv så kommer det att gå bra... kram

2009-12-14 @ 00:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0