Överraskad

Fick 21 kommenterar på mitt förra inlägg om vilka som läste min blogg. Vart faktiskt överraskad över att de va så många som skrev :) Är tacksam för de, tack allihopa. Önska de vore fler som våga stå för att dom följer min blogg eller läser nångång ibland. Men men, är nöjd såhär hehe skrev ju att ja skulle fortsätta skriva blogg om de vart över 15 st kommentarer och de vart de ju :)


Idag har ja haft min första intro dag på mitt jobb :) Börja kl 10 och sluta kl 14.15. Har varit jätte trevligt, dom ja jobba me va underbara, så hoppas på att få träffa dom snart igen :) Den ja jobba me tills ja sluta är faktiskt en jätte gammal barndomsvän som ja lekte me när ja va liten hehe vi umgick väldigt mye me hennes familj. Så de va kul att få se henne, men de tråkiga va att ja inte kom på vem hon va förns nu ikväll haha men men så kan de va.

Milton har trackat mormor idag när ja va iväg haha nevars, de har gått bra :) Han sken upp som en sol när ja kom till mamma och mötes av han innanför dörren precis :) Älskar honom så otroligt mye, är så tacksam över att han är just min son <3

Har inte gjort så mye mer idag faktiskt, bara slappat och tagit de lugnt. Är svin trött, sov jätte dåligt natten som va. Milton fick för sig att vakna vid 2 tiden och va vaken i över en timme. Och grät om vartannat. Pröva allt men inget dög åt han. Men sen somna han om :)

Börjar bli hungrig :/ Inget bra att äta nu, men måste nog. Annars kan ja inte sova.

Har bestämt va mitt nyårslöfte ska bli iallfall, och de är att ja ska banta, och de ska rasa kilo. För nu måste ja göra något alltså. Trivs inte alls me mig själv :/ Usch säger ja.

Va har ni för nyårslöften?

nehe äta nån smörgås och sen sova, godnatt på er



Milton älskar att åka pulka, mammas prins <3


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag ska oxå gå ner i vikt

2009-12-28 @ 23:40:33
URL: http://svenssonfamiljen.blogg.se/
Postat av: Lillsis <3

sv: Tack syster, de värmer verkligen i mitt hjärta. Du & milton har en stooooor plats i mitt hjärta och jag älskar er så otroligt mycke, försöker ställa upp så mycke jag kan.. Kankse inte alltid räcker till, men du ska veta att ja försöker. Älskar er. <3

2009-12-29 @ 00:19:44
URL: http://imdoublenature.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0