Linköping

Blir att gå upp tidigt imorrn och åka till linköping me pappsen <3 Han ville ha hjälp me att köpa present och julklapp till Milton :) Sen när vi kommer hem så ska pappa hjälpa lillsyrran me att köra grejer hem till mig, hon ska nämligen flytta hem till mig :) Är en massa strul nu så är bäst så.

Calle till final i idol wohoooo :) Heja Calle han måste verkligen vinna.


Milton hade otur tidigare ikväll :( Han snubbla och föll rakt på min sängram, och slog i rätt över näsan och kinden så han börja blöda näsblod och fick en reva på kinden så han börja blöda :( Usch va ledsen han vart min prins. Gjorde så ont i mig, men de gjorde ondare nog på honom :( Stackars. Han fick hoppa i badet efter att de hände, så då vart han glad igen. Sluta blöda nästan på en gång. Han fick vara vaken lite längre ikväll för att ja ville ha lite koll på han. Men han vart sitt rätta ja rätt så snabbt igen efter att han fick bada hehe Full me en massa bus hehe

Nehe nu blir de sängen :)


Jo föresten, dåligt me kommentarer tycker ja grrrr ;)

natt natt


Kommentarer
Postat av: Carro

Otäckt när de slår sig sådär

2009-12-04 @ 23:49:49
URL: http://svenssonfamiljen.blogg.se/
Postat av: Laila

Stackars liten.. Vet precis hur jobbigt det är att se sin son blöda.. Jag råkade knocka Lucas en gång, och satan va det blödde ur hans lilla näsa.. =(



Du får vara berädd på att han kan ha ont idag..



Kram

2009-12-05 @ 10:56:13
URL: http://lailahjartamartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0