Julhandla

Jaha idag va ja iväg och skrev på mitt anställningsavtal :) Och ringde och bestämde vilka dagar ja ska gå intro, så de blir fm den 28:e kl 10-14.15, sen em den 29.e kl 15-21 :) Så spännande och de ska bli så roligt :)

Sen va ja uppe på dunderbackens kontor och skrev på mitt nya kontrakt, och felanmälde mitt avlopp i badrummet, kan varken tvätta eller duscha knappt förns de blir översvämning :( Har försökt att göra rent men tror de sitter långt ner för de hjälpte inget. Så ja hoppas dom kommer snart och fixar de, helst innan jul :)

Varit på centrum me Milton och lillsyrran me, utfört lite ärenden. Tog en mosbricka och en pomme på grillen oxå :P Va tvungen att springa in på apoteket och köpa nässpray och tandkräm åt Milton, sen köpte ja frimärken på ica så ja kan posta lite brev :)

Sen har vi varit hos mamma i stort sätt hela dagen, Frida och ja käka grillad kyckling och potatis sallad, mumms :P Sen har vi kollat på sex and the city och grejat. Milton sover hos mormor inatt, eftersom ja, Effa och lillsyrran ska till stan tidigt imorrn bitti och julhandla de sista :) Ska bli skoj att springa omkring bland allt folk hehe
Vi vill komma iväg tidigt.

Nehe nu ska ja ta och lägga mig för att orka upp imorrn :) Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Suz

Pröva propplösare, vi hade likdant här hemma men efter det så rinner vattnet fint igen :)

2009-12-23 @ 15:23:15
URL: http://susenknopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0