Äntligen :)

Idag på em så ringde mobilen, och de va ett mobil nummer ja inte kände igen. De va äntligen hon angående jobbet ja sökt som timvikarie :) Vart super glad, så på måndag ska ja på möte me henne kl 10. Ja hoppas verkligen att de ska gå bättre denna gång. Va tydligen en till som är intresserad av jobbet. Men bara hoppas på de bästa :)



Förstår inte hur en del folk kan vara så elaka, och klanka ner på folk ? Är man inte intresserad av en människas liv så låt då bli att kommentera för faan. Ja blir så irriterad på såna små patetiska människor som inte har något bättre för sig.



De va allt från mig just nu.....

Kommentarer
Postat av: Frida

hoppas du får jobbet!! :) något att göra om dagarna :)



ja ,den kommer nog inte bli lika fin som din e, den är jätte snygg, men min blogg får duga sen är ju inte så duktig på designers.. :P



ja det måste vi göra :)

gör du fredag? har möte på communicare vid 09, sen röntgen på sjukhuset vid 10, fika sen?



kram

2009-12-09 @ 20:07:35
URL: http://friedtjuna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förstår inte hur en del folk kan vara så elaka, och klanka ner på folk ? Är man inte intresserad av en människas liv så låt då bli att kommentera för faan. Ja blir så irriterad på såna små patetiska människor som inte har något bättre för sig.



Är det mig du menar så tackar, bockar och bugar jag mig ! :)

2009-12-09 @ 21:13:46
Postat av: Sofie, Miltons mamma <3

du som kommenterat anonymt så har ja ju faktiskt inte en aning om vet du är, så kan inte säga om de är dig eller inte som ja menar.

2009-12-09 @ 21:31:54
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/
Postat av: Ida

Konstigt, jag skrev både namn och email ?

2009-12-09 @ 21:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0