Ännu en pysselkväll me lillebror

Har suttit me lillebror ikväll igen och gjort lite pärlarmband :) Varit jätte trevligt att ha han här :) Han gick hem för ungefär 15 min sen. Ja har precis duschat. Vet i tusan va ja ska göra nu, är inte speciellt trött. Borde egentligen lägga mig och vända tillbaka på dygnet. Går inte att sova såhär länge nu som ja och Milton gjort i två dagar hehe Men han somna ju vid sju ikväll så förhoppningsvis så blir de som de "brukar" imorrn :)

Imorrn ska ja till viberga och handla lite, sen vet ja inte alls va ja ska göra, får se :)

Vill göra om bloggen men ska ta lite nya bilder först på både mig och Milton :) Ska se om lillsyrran vill ta några :)

Nehe nu ska ja glo lite på nätet hehe Kram på er


Va händer på nyår ?


Kommentarer
Postat av: SandraL

Hejsan! själv jobbar ja nyår under dagen, men kvällen vet jag ej ännu. Ni då?!

2009-12-27 @ 11:52:29
URL: http://lillatusselago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0