1 års kontroll på BVC

Idag har Milton varit på 1 års kontroll :) Han skulle egentligen skjutit upp ett års sprutorna till januari, för att ta andra dosen av svinvaccinet idag. Men de har tydligen blivit ändrat, så nu ger dom andra dosen v 2 och 3 tis, ons och tors. Så han fick sina sprutor idag iallfall. Första sprutan gick bra, men sen den andra gick inget vidare :/ Usch va ledsen min prins blev :( De gör så ont i mig att se han så ledsen, och när man vet att de gör ont me. Ja nu är de över iallfall. Läkarbesökt gick iallfall bra, han växer så bra så :) Får jätte mye beröm, känns jätte bra. Kul att höra liksom, man blir en extra glad mamma på något sätt haha Fick även höra av doktorn att Milton va jätte duktig som redan lärt sig gå vid 10 månaders ålder, för pojkar brukar oftast va sen me de. Så de va oxå jätte kul att höra :) Då vart man nästen lite stolt hehe

1 års kontroll
Vikt:
10680 g
Längd: 75 cm
Huvudomf: 47,5 cm


Bara 14 dagar kvar tills inskolningen på dagis börjar :) Ska bli roligt och spännande både för Milton och mig hehe


Nu är de bara 17 dagar kvar till min prins fyller 1 år :) och ja förstår inte en sak, hans andra hälft har inte hört av sig en enda gång, eller jo de där förbannade brevet som va så jävla löjligt och patetiskt. Men ja menar, en annan skulle ju vilja veta hur de är me ens son, hur han utvecklas och såna saker, vilja träffa honom, sitt egna kött och blod. Men en del är visst inte riktigt pantade i huvudet. Tror att dom aldrig någonsin kommer träffa Milton, och dom gör ett stort misstag. Mina dörrar har varit öppna hela tiden, men när ja fick brevet så stängdes dom. Milton får själv välja när han blir så pass gammal. Kommer visa honom brevet och en bild på sin pappa, för de är viktigt att tala om va han har för identitet, och berätta hur allt gick till och hur allt va. Så får han som sagt själv avgöra. De är mitt beslut som ja kommer stå fast vid.
De är inte ja som går miste om något så underbart och vackert, utan de är NI.



Jag har en sån underbar och vacker son, och han är bara min <3 mammas prins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0