Vill oxå

En massa som ska festa ikväll, önska ja kunde få vara me. Men de går inte :( Skulle vara skönt att få koppla av lite me kompisar och ha roligt :) Men ska ju ut nästa helg, så får vänta till dess.

Ska umgås me min underbara son ikväll efter stallet :) Älskar honom över allt annat <3 Finns inte ord till att beskriva hur mye han betyder för mig. Är så glad över att han finns i mitt liv. Han är mitt hjärta, utan honom skulle ja aldrig överleva.

På lördag är de kräftskiva :) Ska bli trevligt att umgås me släkt :)

Nu ska ja göra mig iordning, ska till viberga straxt :) Hej hej


(Har inga nya bilder att lägga ut, måste ta nya)


Ztina och jag

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja jag hade velat att du varit me , men jag festar för dig :) Fin bild <3

2009-08-21 @ 14:49:26
URL: http://idaochkevin.blogg.se/
Postat av: Linda

var ska ni ha kräftskiva??? Har jag inte hört något om... men det e ju som vanligt.... =(

2009-08-21 @ 18:46:49
URL: http://aliciaochmelinasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0