28.04.2009



Hoppsan, de va visst ett tag sen ja skrev här :/ men de är ju så att min dator kollapsa :( men fick min nya hårddisk idag och har satt i den, men måste vänta på skiverna till så den funkar som den ska igen. Längtar något fruktansvärt haha. Men faan är så ledsen, allt som ja hade på datorn har ju försvunnit nu :( Finns ju på den gamla hårddisken som är trasig -suck- men men, huvudsaken att datorn börjar funka igen, och som tur är har ja kvar alla kort på Milton från förlossningen på digitalkameran plus andra kort me :) Jaha va har vi gjort då sen ja skrev sist, jo en hel del faktiskit :) Milton, ja, Ida och Kevin va hos min underbara kusin Vera och hälsa på i torsdags :) va kanon trevligt, Vera bjöd på lunch och fika :) Måste göras om snart igen. Sen i lördags hade ja lite fest hemma, va kul. Kom en hel del folk :) I Söndags va vi hos systeryster och hälsa på dom. Igår grilla ja och Milton me mamma och lillebror hos kusin Elin me familj :) va oxå trevligt. Ja idag, har ja typ bara varit hemma, gjort egen morot och potatis puré till Milton :) Han tycker de är kanon gott :P Kul att göra egen, plus att de blir ju mye billigare i längden. Kul nu när han har börjat äta min lillfis <3 Han älskar mosad banan, han är så söt när han äter de ler smaskar och säger mmmm ler Ja just de, Milton har vänt sig själv en gång nu :D Vart kanon chockad. Satt i telefon när han helt plätslogt låg på magen haha faan de gick skit fort. Så la ja honom på rygg igen för ja ville att han skulle göra de igen, men ne då, de gjorde han ju inte haha. De kommer väl :D
Nu är de snart 4 Maj, och då åker ja till ullared :D ska bli så skoj, shoppa en massa till milton :D
Nehe sitter hos mamma nu, ska väl gå hem. Milton skulle egentligen har gått o lagt sig kl 20.
Nu har ja skrivit lite :)
Hej hej

Kommentarer
Postat av: barnlös

ja du vem jag är får du fundera på ett tag!!! Men jag är nån du känner rätt så väl iaf....

Postat av: ida

jag ska med till ullared då :p

2009-04-28 @ 23:52:09
URL: http://vakili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0