Ingen Milton Än . . .



Ne han har då inte kommit än :( Längtar så fruktansvärt mye efter min lillfis <3

Varit inne på förlossningen idag :/ I förgår så började ja få ett tryck neråt mot urinblåsan, men ja tänkte att de är ju nog ganska normalt vid de här laget hehe eftersom han är välfixerad o ligger neråt o trycker. Men sen igår så börja ja få ont när ja kissa :( Värkte jätte mye, så ja ringde in till förlossningen. Eftersom ja har haft äggvita o sånt i urinen så ville ja fråga dom va ja skulle göra. Dom sa åt mig att spara urin på morgonen o så fick ja tid imorse kl 9. Så ja o Effa åkte in o lämna de. Då fick ja oxå göra ctg kurva o flera blodtryck. Allt såg bra ut, förutom att ja hade 3+ i vita blodkroppar så något me urinen är de. Dom skicka iväg de, så får svar på de nu i början av veckan, troligtvis en urinvägsinfektion :( Men inget att göra åt, får ju hjälp för de då. När ja väl låg me ctg kurvan så börja ja få jätte mye förvärkar o en jäkla värk i svanken :/ Va jätte svårt att ligga där i 30 min, o de har fortfarande inte släppt. Så ja hoppas VERKLIGEN att de sätter igång snart.. Imorrn ska han ut min plutt haha.. Om ja så ska springa maratonlopp haha.. Nae vars, men nu är de inget roligt längre. Nu är de bara mer en plåga att gå gravid :( Ja ja vi får väl se, imorrn fyller mamma år me så ska på kalas om inget annat händer..
Ja nu har ja informerat er lite :D

Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0