BF Idag. . .

Jaha, idag är då dagen Milton är beräknad, men han har då inte fattat att han ska komma ut än :( Usch ja orkar verkligen inte en dag till, är så svullen o har så jävla ont överallt. Värker i mina stackars fötter och i mina ben. Natten som var, sov ja väl kanske ca 2 tim max :( Hur ska man orka me allt? Förstår inte.. Milton verkar iallfall vara en envis liten kille, som har de varmt o gött i mammas mage.. Men ja vill ha honom i min famn nu istället.. Är så nyfiken på hur han ser ut, och hur han är :D

Mamma fyller år idag me, Grattis till dig mamma, Hoppas du vart glad för presenterna :)


Nehe, om han inte kommer nu inom dom närmsta 24 tim så kommer ja ringa in till förlossningen o be om att få tid till igångsättning, för ja orkar inte längre, mår så jävla dåligt. Inget vidare att gå runt o ha ständig värk hela tiden :(

Ja ja, nu ska ja lägga mig i soffan, är väl där i stort sätt ja lever just nu, eller i sängen...

Hej svejs...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0