2oo8.12.12

Va på min sista tid på mödra idag :) Allt va bara bra. Fast hade lite spår av äggvita i urinen, så allt verkar inte var borta än :( Magen sluta me sf 37, så den har inte växt så mye sen ja va där den 28/11, då va sf 36. Så rätt så skönt att veta att Milton inte växer så mye mer nu ler. Har typ gått up 3 kg som bara är vätska :( Ser faan inte klok ut. Ska lägg ut bilder på mina fötter så kanske ni förstår. Gör svin ont o de värkar som satan, Kvällarna är värst suck. Fick en extra tid den 23/12 om Milton inte har velat komma ut, för att kolla urin och blodtryck. Ja , han är ju beräknad den 15/12, så nu väntar man bara. Vill ha min underbara son i min famn istället för i magen hehe. Ja ja, vi får se när han vill komma ut,

Hej svejs

Älskar dig Milton, Kom ut till mamma så hon får bevisa de för dig <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0