2oo8.12.11

Jaha va inne på sjukhuset i Norrköping igår me. Kolla blodtrycket och sticka på urin. Stickan låg mellan negativt och 1+ i äggvita, så verkar som att de håller på att komma tillbaka, sen hade ja 2+ i vita blodkroppar, så hon fråga om ha hade någon symtom på urinvägsinfeltion, men de har ja ju inte. Sen satte hon igång en kurva, och tog blodtrycket. De låg på 135/85 så de är ju fortfarande gräns till för högt :( Efter fem min så tog hon ett nytt blodtryck o då låg de på 130/85. Kurvan va jätte bra, Milton reagera jätte bra på mina sammandragningar. Så de är skönt :) Ska till mödra på fredag, min sista tid, så är lagom att ja tittar upp mitt blodtryck och urin igen då. Om de fortfarande ligger för högt så vet ja inte va dom gör :( Får ju alltid hoppas på att dom sätter igång mig :D Så min älskade lillfis får komma ut :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0